1. Sayfa - Toplam 6 Sayfa var 123 ... SonuncuSonuncu
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 ve 59
Like Tree7Likes

Konu: Trendline Direksiyon Simidini Multifunction Yapmak

  1. #1

    Üyelik tarihi
    28.02.2013
    Mesajlar
    49
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.2 TSI
    Model
    2013
    Renk
    Beyaz
    Durumu
    Güvenli ellerde :)
    Tecrübe Puanı
    0

    Trendline Direksiyon Simidini Multifunction Yapmak

    Merhabalar,

    Yabancı bi kaç forumda araştırdığıma göre adamlar multifunction button alarak olmayan direksiyon simitlerine ekleyip, aracın bir üst donanımındaki bir kaç özelliğe ulaşmışlar, sırf buttonlar için bile ben alırım ama. Onlarda bildiğiniz gibi model farklılıkları var bu yüzden sorum :

    http://www.ebay.com/itm/2011-2012-VO...p2047675.l2557

    Şurdaki üründen alsak, adam pazarlık olduğunu da bildirmiş, 80 dolar gibi bi fiyata multifunction direksiyon simidine ulaştırabilirmiyiz trendlinelarımızı ? Bu konuda bilgileri arkadaşlar elektronik olarak desteklenip desteklenmeyeceğini söyleyebilir mi ?

    Bence desteklemesi gerekir, ama emin olmak gerek almadan önce

    Bekleyemeyeceğimden şuan direk Trendline siparişi verdiğimden, sis farkı, krom çıtalar, jant ve sonradan alacağım dokunmatik ünite dışında bu konuda da bir üst adıma çıkabilirmiyim diye düşündüm. Bu da olursa sanırım dikiz ayna karartması, far yıkama gibi şeyler dışında değiştiremeyeceğim bir ESP kalır. Hem Trendline almış olan arkadaşlar da belki böyle bir şey mümkünse faydalanmak ister.

  2. #2
    kanser51 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01.09.2012
    Yaş
    34
    Mesajlar
    11,419
    Kan Grubu
    A RH (+)
    Marka
    Tofaş
    Tipi
    Şahin
    Model
    1999
    Donanım
    S
    Renk
    Beyaz
    Tecrübe Puanı
    10

    Cevap: Trendline Direksiyon Simidini Multifunction Yapmak

    Hocam bunu alsan bile çalışmaz sadece görsel olur çalışması için direksiyon ünitesinin değişmesi gerek Sitemizde Trendline alıp Highline versiyona aracını yükseltmiş bir çok üyemiz var
    "Bir nefes kadar yakın, yıldızlar kadar uzak olmaktır Jetta Aşkı"[B][I]

  3. #3
    Gokhan43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26.09.2012
    Mesajlar
    2,947
    Tecrübe Puanı
    10

    Cevap: Trendline Direksiyon Simidini Multifunction Yapmak

    Direksiyon modülünüz de değişmesi gerek en başta, böyle birşey yapılmış mı daha önce yurtdışı forumlarda falan hiç araştırmadım ama şahsen böyle birşey yapana kadar mf direksiyon alırdım ben Spor tip olan da olursa tadından yenmez

    Ayrıca sistemin modül değişse bile çalışacağını düşünmüyorum ben o tuşlar o direksiyona nasıl monte edilecek vs vs..
    2010 Jetta MK5.5 Exclusive 1.4 TSI 122+
    Bi Xenon - Far Yıkama - Otomatik Far Seviye Sistemi (AFL) - 17" BBS Classix - Koyu Kiraz LED Stop - RNS510 - Kapı Altı Aydınlatmalar - Ön & Arka Ayak Altı Aydınlatma - Spor Pedal Seti & Ayak Dayama ....

  4. #4

    Üyelik tarihi
    28.02.2013
    Mesajlar
    49
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.2 TSI
    Model
    2013
    Renk
    Beyaz
    Durumu
    Güvenli ellerde :)
    Tecrübe Puanı
    0

    Cevap: Trendline Direksiyon Simidini Multifunction Yapmak

    http://www.youtube.com/watch?v=uC0eT__2a4o

    Burda bi yamyam anlatıyo abi 15 dakkada montajı yapılabiliyomuş. O ebay linkinde de adam birkaç resim koymuş altta bi müşterisi ve yorumları, daha önce average göstermiyomuş, takınca vagcomdan açmışlarmı bişey yapmışlar

    Ben de değiştirebilirim umarım, ama okul malum paralı olduğundan babayı da pek zora sokmak istemiyorum, onun yerine ufak şeyler yapıyim trende dedim şimdilik az bi kısmını kredi aldım zaten, çabuk biter ve highline yolunda yürüyebilirim inşallah. 1 sene trendimle başbaşa olacağım yine de.

  5. #5
    Gokhan43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26.09.2012
    Mesajlar
    2,947
    Tecrübe Puanı
    10

    Cevap: Trendline Direksiyon Simidini Multifunction Yapmak

    Şimdi trendline direksiyon ile mf direksiyonun yapısı da farklı airbaglerinden tut şekline modulüne airbag kablosuna kadar. Bu tuşlar zaten trendline araçların tuş kısmına uymaz neden dersen normal mf direksiyon ile mf olmayan direksiyonun o tuş kısımlarına bakarsan, alt köşelerinin kıvrımlarından farkı anlayabilirsin



    2010 Jetta MK5.5 Exclusive 1.4 TSI 122+
    Bi Xenon - Far Yıkama - Otomatik Far Seviye Sistemi (AFL) - 17" BBS Classix - Koyu Kiraz LED Stop - RNS510 - Kapı Altı Aydınlatmalar - Ön & Arka Ayak Altı Aydınlatma - Spor Pedal Seti & Ayak Dayama ....

  6. #6
    Gokhan43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26.09.2012
    Mesajlar
    2,947
    Tecrübe Puanı
    10

    Cevap: Trendline Direksiyon Simidini Multifunction Yapmak

    Ebay linkindeki olayı da açıklayayım şöyle kısaca;

    Şimdi yurtdışında özellikle USA'da araçlar baya boş gidiyor. Direksiyonları mf değil ama Bluetooth opsiyonu ile alırsan arabayı sol kontrol tuşlu direksiyon ile geliyor araçlar. Yine mf direksiyon ama sağ kontrol tuşları yok, bu linkteki olay ise dediğim gibi sol kısımda tuş olup sağda olmayan mf direksiyonlar için geçerli. Misal ülkemizdeki Amarok highline direksiyonları

    2010 Jetta MK5.5 Exclusive 1.4 TSI 122+
    Bi Xenon - Far Yıkama - Otomatik Far Seviye Sistemi (AFL) - 17" BBS Classix - Koyu Kiraz LED Stop - RNS510 - Kapı Altı Aydınlatmalar - Ön & Arka Ayak Altı Aydınlatma - Spor Pedal Seti & Ayak Dayama ....

  7. #7

    Üyelik tarihi
    28.02.2013
    Mesajlar
    49
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.2 TSI
    Model
    2013
    Renk
    Beyaz
    Durumu
    Güvenli ellerde :)
    Tecrübe Puanı
    0

    Cevap: Trendline Direksiyon Simidini Multifunction Yapmak

    Bu kadar dikkatli bakmamıştım, bilgiler için saolun

    MF direksiyon almaya kalksam çok pahalıya mı patlar, pahalıdan kastım 1,5 milyar civarı mesela en fazla, öyleyse sanırım 1 sene dayanmak mecburiyeti gerekecek

  8. #8
    Gokhan43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26.09.2012
    Mesajlar
    2,947
    Tecrübe Puanı
    10

    Cevap: Trendline Direksiyon Simidini Multifunction Yapmak

    Rica ederim, mf direksiyon spor tip almaya kalkarsanız (kendi airbaginizi kullanabilirsiniz sadece modül almanız gerekir) evet o fiyatları gözden çıkarmanız gerekir ama normal highline direksiyonları o kadar tutmaz
    2010 Jetta MK5.5 Exclusive 1.4 TSI 122+
    Bi Xenon - Far Yıkama - Otomatik Far Seviye Sistemi (AFL) - 17" BBS Classix - Koyu Kiraz LED Stop - RNS510 - Kapı Altı Aydınlatmalar - Ön & Arka Ayak Altı Aydınlatma - Spor Pedal Seti & Ayak Dayama ....

  9. #9
    kanser51 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01.09.2012
    Yaş
    34
    Mesajlar
    11,419
    Kan Grubu
    A RH (+)
    Marka
    Tofaş
    Tipi
    Şahin
    Model
    1999
    Donanım
    S
    Renk
    Beyaz
    Tecrübe Puanı
    10

    Cevap: Trendline Direksiyon Simidini Multifunction Yapmak

    Örnek olması açısından linki inceleyin : http://www.enderelektronik.com.tr/ar...091/urun-detay
    "Bir nefes kadar yakın, yıldızlar kadar uzak olmaktır Jetta Aşkı"[B][I]

  10. #10
    Gokhan43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26.09.2012
    Mesajlar
    2,947
    Tecrübe Puanı
    10

    Cevap: Trendline Direksiyon Simidini Multifunction Yapmak

    Alıntı kanser51 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Örnek olması açısından linki inceleyin : http://www.enderelektronik.com.tr/ar...091/urun-detay
    Ehehe daha bu linkte yazan ücrete modül parası istiyor Geliyor direksiyon size 2450 TL
    2010 Jetta MK5.5 Exclusive 1.4 TSI 122+
    Bi Xenon - Far Yıkama - Otomatik Far Seviye Sistemi (AFL) - 17" BBS Classix - Koyu Kiraz LED Stop - RNS510 - Kapı Altı Aydınlatmalar - Ön & Arka Ayak Altı Aydınlatma - Spor Pedal Seti & Ayak Dayama ....

Benzer Konular

  1. Direksiyon Tork Telafisi (Torque Steer Compensation)
    By srcn09 in forum Vag.Com Kodlamalar
    Cevaplar: 77
    Son Konu: 07.02.2016, 14:10
  2. Cevaplar: 37
    Son Konu: 01.03.2013, 03:21
  3. direksiyon kayması
    By argold in forum Teknik Sorular
    Cevaplar: 27
    Son Konu: 30.12.2012, 18:42
  4. Direksiyon dan gelen ses
    By beleshci in forum Teknik Sorular
    Cevaplar: 12
    Son Konu: 23.12.2012, 20:34
  5. Direksiyon Logosu MK5
    By jettaon in forum Teknik Sorular
    Cevaplar: 11
    Son Konu: 02.12.2012, 03:49

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yandex.Metrica
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207