Chip Tuning & Remapping Forumumuzun geliştirilmesine yardımcı olmak için buraya reklam verebilirsiniz
1. Sayfa - Toplam 9 Sayfa var 123 ... SonuncuSonuncu
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 50 ve 437
Like Tree183Likes

Konu: İlk Sıfır Aracım Beyaz Küheylanım

  1. #1
    whitehorse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.04.2015
    Mesajlar
    794
    Kan Grubu
    AB RH (+)
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.4 TSI
    Model
    2016
    Donanım
    Highline + Sunroof
    Renk
    Saf Beyaz
    Durumu
    Garajda Yatıyor
    Lakabı
    Beyaz Atım

    İlk Sıfır Aracım Beyaz Küheylanım

    Merhaba Arkadaşlar,
    Dün itibariyle artık bende sipariş vermiş bulunmaktayım. Allahın izniyle nasipse Haziran 15 gibi teslim edilecek. Daha şimdiden acayip bir heyecan sardı beni normal midir bu durum anlayamadım.
    [emoji7]
    Aracımın kombini şu şekilde arkadaşlar:
    1.4 Bmt 125 Ps Highline Man.
    Beyaz, Mısır püskülü bej deri döşeme
    Sunroof + Rear Assist (geri görüş kamerası)

    Bi-xenon da düşündüm fakat 4 bin küsur dediler vazgeçtim. Sizce xenon da ekletmeli miydim? Yağışlı havalarda xenon'un performansının kötü olduğunu ve manuel yükseklik ayarlamasının olmadığını duydum. Kullanan arkadaşlar hakkaten öyle mi? Özetle bu paraya değer mi xenon?

    Artık beni de kaşıntı bastı arkadaşlar.
    [emoji2]
    Artık araba gelene kadar geldikten sonra da bol bol kafanızı ütüleyecek gibiyim affınıza sığınarak.

    Hayırlı günler dilerim.
    Bursa'dan Selamlar...

    mstfkucuk ve BurakCan bunu beğendi.

  2. #2

    Üyelik tarihi
    18.03.2015
    Mesajlar
    46
    Marka
    volkswagen
    Tipi
    JETTA 1.2 TSI
    Model
    2015
    Donanım
    COMFORTLINE
    Renk
    BEYAZ
    Durumu
    evin önünde
    Şimdiden hayırlı olsun

    SM-J700F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    whitehorse Bunu Beğendi.

  3. #3

    Üyelik tarihi
    03.11.2014
    Mesajlar
    572
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    JETTA 1.2 TSİ
    Model
    2014
    Donanım
    HİGHLİNE
    Renk
    REFLEKS GRİ
    Lakabı
    XENA
    Alıntı whitehorse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba Arkadaşlar,
    Dün itibariyle artık bende sipariş vermiş bulunmaktayım. Allahın izniyle nasipse Haziran 15 gibi teslim edilecek. Daha şimdiden acayip bir heyecan sardı beni normal midir bu durum anlayamadım.
    [emoji7]
    Aracımın kombini şu şekilde arkadaşlar:
    1.4 Bmt 125 Ps Highline Man.
    Beyaz, Mısır püskülü bej deri döşeme
    Sunroof + Rear Assist (geri görüş kamerası)

    Bi-xenon da düşündüm fakat 4 bin küsur dediler vazgeçtim. Sizce xenon da ekletmeli miydim? Yağışlı havalarda xenon'un performansının kötü olduğunu ve manuel yükseklik ayarlamasının olmadığını duydum. Kullanan arkadaşlar hakkaten öyle mi? Özetle bu paraya değer mi xenon?

    Artık beni de kaşıntı bastı arkadaşlar.
    [emoji2]
    Artık araba gelene kadar geldikten sonra da bol bol kafanızı ütüleyecek gibiyim affınıza sığınarak.

    Hayırlı günler dilerim.
    Bursa'dan Selamlar...


    hayırlı olsun bekleme heyacanı güzel bişey bu arada maddi imkanın varsa xenonu eklet yağmurlu havalarda çakmalar sorun çıkarır orjinal xenonlar 4300k olduğundan sorun çıkarmaz yinede sorun olur dersen sis lambalar bugünler için yine imkanın varsa keyless eklet bej döşemeye gelirsek çok güzel arabayı ferah kılıyo ama bakımına katlanacaksın sunroofda çok güzel bir seçim hele yazın hava kararmaya doğru serinlikte açıp dolaşmak paha biçilmez tekrardan hayırlı olsun

  4. #4
    whitehorse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.04.2015
    Mesajlar
    794
    Kan Grubu
    AB RH (+)
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.4 TSI
    Model
    2016
    Donanım
    Highline + Sunroof
    Renk
    Saf Beyaz
    Durumu
    Garajda Yatıyor
    Lakabı
    Beyaz Atım
    Alıntı cemba-ba Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şimdiden hayırlı olsun

    SM-J700F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Teşekkür ederim.

  5. #5
    whitehorse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.04.2015
    Mesajlar
    794
    Kan Grubu
    AB RH (+)
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.4 TSI
    Model
    2016
    Donanım
    Highline + Sunroof
    Renk
    Saf Beyaz
    Durumu
    Garajda Yatıyor
    Lakabı
    Beyaz Atım
    Alıntı lejyoner02 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun bekleme heyacanı güzel bişey bu arada maddi imkanın varsa xenonu eklet yağmurlu havalarda çakmalar sorun çıkarır orjinal xenonlar 4300k olduğundan sorun çıkarmaz yinede sorun olur dersen sis lambalar bugünler için yine imkanın varsa keyless eklet bej döşemeye gelirsek çok güzel arabayı ferah kılıyo ama bakımına katlanacaksın sunroofda çok güzel bir seçim hele yazın hava kararmaya doğru serinlikte açıp dolaşmak paha biçilmez tekrardan hayırlı olsun
    Teşekkür ederim. Saolun.
    xenon bütçe olarak da zorlayacak onu direkt olarak eledim de Keyless anahtarsız giriş oluyır değil mi? Nasıl yani ücreti ne kadar acaba ufak bir miktarsa ekletilebilir tabi.

  6. #6
    whitehorse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.04.2015
    Mesajlar
    794
    Kan Grubu
    AB RH (+)
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.4 TSI
    Model
    2016
    Donanım
    Highline + Sunroof
    Renk
    Saf Beyaz
    Durumu
    Garajda Yatıyor
    Lakabı
    Beyaz Atım
    Bu arada mısır püskülü bej dedikleri deri ok. Seramik dedikleri de deri mi arkadaşlar? Seramiğin taban döşemesi siyah galiba bu güzel ama renk tonu daha açık geldi bana. Bakım derken? #lejyoner02
    Konu whitehorse tarafından (01.02.2016 Saat 12:54 ) değiştirilmiştir.

  7. #7

    Üyelik tarihi
    03.11.2014
    Mesajlar
    572
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    JETTA 1.2 TSİ
    Model
    2014
    Donanım
    HİGHLİNE
    Renk
    REFLEKS GRİ
    Lakabı
    XENA
    Alıntı whitehorse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada mısır püskülü bej dedikleri deri ok. Seramik dedikleri de deri mi arkadaşlar? Seramiğin taban döşemesi siyah galiba bu güzel ama renk tonu daha açık geldi bana. Bakım derken? #lejyoner02
    bej açık tonlu kiri gösterdiği için temizliği fazla olur evet seramik kaplamada yarı deri bej gibi bana göre bejden daha güzel duruyo tabi tercih meselesi.



    keylessde yanlış hatırlamıyorsam 1300 tl civarı olmalı
    Konu lejyoner02 tarafından (01.02.2016 Saat 13:21 ) değiştirilmiştir.

  8. #8

    Üyelik tarihi
    03.11.2014
    Mesajlar
    572
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    JETTA 1.2 TSİ
    Model
    2014
    Donanım
    HİGHLİNE
    Renk
    REFLEKS GRİ
    Lakabı
    XENA
    bu arada geri görüş kamerayı iptal ettirsen daha iyi olur ilerde navigasyon cihazı filan taktırırsan onunla uyumlu olmaz ama orjinal takarsan sıkıntı olmaz ama orjinalde çok pahalı bunuda hesaba katmakta yarar var bence

  9. #9
    whitehorse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.04.2015
    Mesajlar
    794
    Kan Grubu
    AB RH (+)
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.4 TSI
    Model
    2016
    Donanım
    Highline + Sunroof
    Renk
    Saf Beyaz
    Durumu
    Garajda Yatıyor
    Lakabı
    Beyaz Atım
    Alıntı lejyoner02 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu arada geri görüş kamerayı iptal ettirsen daha iyi olur ilerde navigasyon cihazı filan taktırırsan onunla uyumlu olmaz ama orjinal takarsan sıkıntı olmaz ama orjinalde çok pahalı bunuda hesaba katmakta yarar var bence
    Yok hocam orjinal teyibi kalacak ta bu 6.5"lik teyipte klip oynatamayacağız sanırım ancak bunun bir yolu olmalı da nasıl acaba? Keyleste pahalı yani son çizgiyi biraz geçtim daha fazlası boğacak gibi.
    [emoji16]

  10. #10
    nuri78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30.06.2015
    Mesajlar
    641
    Kan Grubu
    0 RH (+)
    Marka
    volkswagen
    Tipi
    jetta 1.6 special
    Model
    2009
    Donanım
    special edition
    Renk
    siyah
    Durumu
    garajda
    Hayırlı uğurlu olsun güzel günlerde kullanın..imkânınız varsa bi xenon ekletin
    whitehorse Bunu Beğendi.

  11. #11
    YET
    YET isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Üyelik tarihi
    11.02.2013
    Mesajlar
    1,250
    Marka
    Volkswagen
    Vallahi sabrınızdan dolayı tebrik ederim haziran ayına kadar araç beklemek gerçekten bravo. Madem bu kadar bekleyeceksiniz kesinlikle anahtarsız giriş ve çalıştırma ekletin derim.
    whitehorse Bunu Beğendi.

  12. #12
    burkay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27.08.2015
    Mesajlar
    452
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.4 TSI BMT
    Model
    2015
    Donanım
    Highline+sunroof
    Renk
    Saf Beyaz
    Durumu
    Başkent yollarında
    Lakabı
    Desirable
    Alıntı whitehorse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba Arkadaşlar,
    Dün itibariyle artık bende sipariş vermiş bulunmaktayım. Allahın izniyle nasipse Haziran 15 gibi teslim edilecek. Daha şimdiden acayip bir heyecan sardı beni normal midir bu durum anlayamadım.
    [emoji7]
    Aracımın kombini şu şekilde arkadaşlar:
    1.4 Bmt 125 Ps Highline Man.
    Beyaz, Mısır püskülü bej deri döşeme
    Sunroof + Rear Assist (geri görüş kamerası)

    Bi-xenon da düşündüm fakat 4 bin küsur dediler vazgeçtim. Sizce xenon da ekletmeli miydim? Yağışlı havalarda xenon'un performansının kötü olduğunu ve manuel yükseklik ayarlamasının olmadığını duydum. Kullanan arkadaşlar hakkaten öyle mi? Özetle bu paraya değer mi xenon?

    Artık beni de kaşıntı bastı arkadaşlar.
    [emoji2]
    Artık araba gelene kadar geldikten sonra da bol bol kafanızı ütüleyecek gibiyim affınıza sığınarak.

    Hayırlı günler dilerim.
    Bursa'dan Selamlar...

    Şimdiden hayırlı olsun.Heyecanınıza değecek.Çünkü ben 2.5 aydır kullanıyorum aracımı ve zevki bambaşka.Kendi sınıfında rakibi yok.Rahatlığı konforu sessizliği genişliği diğer C sınıfı araçların üstünde.Yarın birgün Jettayı satıp Başka bir C sınıfı araç almayı düşünemezsiniz.Jetta D sınıfına veya premier sınıftaki araçlara geçiş aracıdır.Bunlar nacizane kendi düşüncelerim onu belirteyim de sonra başka düşüncedeki arkadaşları sinirlendirmeyelim 😊
    whitehorse ve LATTE bunu beğendi.

  13. #13

    Üyelik tarihi
    21.10.2015
    Yaş
    35
    Mesajlar
    346
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    1.4 TSI BMT DSG
    Model
    2015
    Donanım
    Comfortline
    Renk
    Platinyum Gri
    Durumu
    Yollarda
    Lakabı
    PowerGeneration
    Alıntı burkay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şimdiden hayırlı olsun.Heyecanınıza değecek.Çünkü ben 2.5 aydır kullanıyorum aracımı ve zevki bambaşka.Kendi sınıfında rakibi yok.Rahatlığı konforu sessizliği genişliği diğer C sınıfı araçların üstünde.Yarın birgün Jettayı satıp Başka bir C sınıfı araç almayı düşünemezsiniz.Jetta D sınıfına veya premier sınıftaki araçlara geçiş aracıdır.Bunlar nacizane kendi düşüncelerim onu belirteyim de sonra başka düşüncedeki arkadaşları sinirlendirmeyelim 😊
    Sen sessiz yazdıkca ben benim araçtan şüphe ediyorum Şu rüzgar sesini bi gösteriyim servise. Sol arka kapı cam yalitimda bir problem var sanırım.

    GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  14. #14
    whitehorse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.04.2015
    Mesajlar
    794
    Kan Grubu
    AB RH (+)
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.4 TSI
    Model
    2016
    Donanım
    Highline + Sunroof
    Renk
    Saf Beyaz
    Durumu
    Garajda Yatıyor
    Lakabı
    Beyaz Atım
    Alıntı nuri78 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayırlı uğurlu olsun güzel günlerde kullanın..imkânınız varsa bi xenon ekletin
    Teşekkür ederim saolun. Zenon çok para hocam ya

  15. #15
    whitehorse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.04.2015
    Mesajlar
    794
    Kan Grubu
    AB RH (+)
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.4 TSI
    Model
    2016
    Donanım
    Highline + Sunroof
    Renk
    Saf Beyaz
    Durumu
    Garajda Yatıyor
    Lakabı
    Beyaz Atım
    Alıntı YET Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vallahi sabrınızdan dolayı tebrik ederim haziran ayına kadar araç beklemek gerçekten bravo. Madem bu kadar bekleyeceksiniz kesinlikle anahtarsız giriş ve çalıştırma ekletin derim.
    Güzel bir özellik ama çok da luzumlu bulmadım açıkçası. Bütçeyi araç geldikten sonra nasipse teyibe klip oynatma modülü işlemi vs. yaptırmayı düşünüyorum yaptıran var mı bilmiyorum ama benim için önemli video oynatmak.

  16. #16
    whitehorse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.04.2015
    Mesajlar
    794
    Kan Grubu
    AB RH (+)
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.4 TSI
    Model
    2016
    Donanım
    Highline + Sunroof
    Renk
    Saf Beyaz
    Durumu
    Garajda Yatıyor
    Lakabı
    Beyaz Atım
    Alıntı burkay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şimdiden hayırlı olsun.Heyecanınıza değecek.Çünkü ben 2.5 aydır kullanıyorum aracımı ve zevki bambaşka.Kendi sınıfında rakibi yok.Rahatlığı konforu sessizliği genişliği diğer C sınıfı araçların üstünde.Yarın birgün Jettayı satıp Başka bir C sınıfı araç almayı düşünemezsiniz.Jetta D sınıfına veya premier sınıftaki araçlara geçiş aracıdır.Bunlar nacizane kendi düşüncelerim onu belirteyim de sonra başka düşüncedeki arkadaşları sinirlendirmeyelim 😊
    Saolun teşekkür ederim. Sizin aracınızda hayırlı olsun. İnşallah bende öyle olacağını umuyorum. Uzuuun zamandır hayalini kurduğum sabrettiğim sipariş verdikten sonra yine uzuuun bir süre sabredip bekleyeceğim bir araç olacak ama inşallah değecek. Biraz ses aldığını söylüyorlar ama clio'dan sonra bana limuzin gibi gelir jetta.
    [emoji16]
    burkay Bunu Beğendi.

  17. #17
    burkay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27.08.2015
    Mesajlar
    452
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.4 TSI BMT
    Model
    2015
    Donanım
    Highline+sunroof
    Renk
    Saf Beyaz
    Durumu
    Başkent yollarında
    Lakabı
    Desirable
    Alıntı enbeyaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sen sessiz yazdıkca ben benim araçtan şüphe ediyorum Şu rüzgar sesini bi gösteriyim servise. Sol arka kapı cam yalitimda bir problem var sanırım.

    GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Ben de senin rüzgar sesini merak etmeye başladım 😊 tamam belli bir hızdan sonra mutlaka var o ses.120 den sonra geliyor fakat çok rahatsız edici değil ve önden geliyor zaten.inan o ses arkadaşımın 2014 passatında bile var.Seninki nasıl bilmiyorum.

  18. #18
    nuri78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30.06.2015
    Mesajlar
    641
    Kan Grubu
    0 RH (+)
    Marka
    volkswagen
    Tipi
    jetta 1.6 special
    Model
    2009
    Donanım
    special edition
    Renk
    siyah
    Durumu
    garajda
    Alıntı whitehorse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim saolun. Zenon çok para hocam ya
    Öyle ama değer bence

  19. #19

    Üyelik tarihi
    21.10.2015
    Yaş
    35
    Mesajlar
    346
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    1.4 TSI BMT DSG
    Model
    2015
    Donanım
    Comfortline
    Renk
    Platinyum Gri
    Durumu
    Yollarda
    Lakabı
    PowerGeneration
    Alıntı burkay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben de senin rüzgar sesini merak etmeye başladım 😊 tamam belli bir hızdan sonra mutlaka var o ses.120 den sonra geliyor fakat çok rahatsız edici değil ve önden geliyor zaten.inan o ses arkadaşımın 2014 passatında bile var.Seninki nasıl bilmiyorum.
    70 ile giderken bile rüzgar sesi geliyor. Alışrımıyım dedim alışamadım. En son pazar günü yine camları kontrol ettim açık cam var mı diye bi gösteriyim ben aracı en iyisi.

    GT-N5110 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  20. #20
    whitehorse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.04.2015
    Mesajlar
    794
    Kan Grubu
    AB RH (+)
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.4 TSI
    Model
    2016
    Donanım
    Highline + Sunroof
    Renk
    Saf Beyaz
    Durumu
    Garajda Yatıyor
    Lakabı
    Beyaz Atım
    Bu kompozisyon media da film klip oynatma işini nasıl hallederiz arkadaşlar başaramazsam arabadan soğurum yeminlen.
    😀

  21. #21
    whitehorse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.04.2015
    Mesajlar
    794
    Kan Grubu
    AB RH (+)
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.4 TSI
    Model
    2016
    Donanım
    Highline + Sunroof
    Renk
    Saf Beyaz
    Durumu
    Garajda Yatıyor
    Lakabı
    Beyaz Atım
    Alıntı nuri78 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öyle ama değer bence
    Bu özlemi belki bi-xenon'un yerini doldurmayacak ama bir nebze yüreğimi soğutacak olan "bosch plus 90" beyaz ampul takarak gidereceğim. 4 bin 500 güzel para.
    [emoji15]

  22. #22
    FORUM YÖNETİCİSİ Neal23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23.01.2013
    Mesajlar
    2,165
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.4 TSI
    Model
    2012
    Donanım
    Highline
    Renk
    Şeker Beyazı
    Durumu
    Garajda Yatıyor :)
    Alıntı whitehorse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu özlemi belki bi-xenon'un yerini doldurmayacak ama bir nebze yüreğimi soğutacak olan "bosch plus 90" beyaz ampul takarak gidereceğim. 4 bin 500 güzel para.
    [emoji15]
    Bosch plus 120 çıkmış o daha iyi diyorlar aydinlatma olarak onu alin derim. Ya da yeni nesil cree ledler var. Araştırıp onları tercih edebilirsiniz. Xenon gibi goz almıyor diyorlar.

    Sent from my SM-G900H using Tapatalk
    Karartılmış Stoplar, Piano Black GLI Difüzör, 76 mm'lik Büyütülmüş Egzoz Kafaları, GLI Marşpiyel, ASR/ESP Off ve TPMS tuşları, Komple Led İç Aydınlatma, Led Ayna Aydınlatma, Orijinal Led Plaka Aydınlatma, Amerikan Park, Turuncu Led DRL'ler...
    http://instagram.com/emrecanyasar

  23. #23
    whitehorse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.04.2015
    Mesajlar
    794
    Kan Grubu
    AB RH (+)
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.4 TSI
    Model
    2016
    Donanım
    Highline + Sunroof
    Renk
    Saf Beyaz
    Durumu
    Garajda Yatıyor
    Lakabı
    Beyaz Atım
    Alıntı Neal23 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bosch plus 120 çıkmış o daha iyi diyorlar aydinlatma olarak onu alin derim. Ya da yeni nesil cree ledler var. Araştırıp onları tercih edebilirsiniz. Xenon gibi goz almıyor diyorlar.

    Sent from my SM-G900H using Tapatalk
    Aynen bu işlemin garantiden çıkmasıyla alakalı bir durumu yok sanıyorum değil mi? İç ambiyans aydınlatmalarını da beyaz led'e dönüştürmek mesela.

  24. #24
    FORUM YÖNETİCİSİ Neal23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23.01.2013
    Mesajlar
    2,165
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.4 TSI
    Model
    2012
    Donanım
    Highline
    Renk
    Şeker Beyazı
    Durumu
    Garajda Yatıyor :)
    Alıntı whitehorse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen bu işlemin garantiden çıkmasıyla alakalı bir durumu yok sanıyorum değil mi? İç ambiyans aydınlatmalarını da beyaz led'e dönüştürmek mesela.
    Uygun ampuller kullanirsaniz hiçbir sıkıntı olmaz ancak benim bildiğim suanda ic aydinlatmalar led geliyor zaten.

    Sent from my SM-G900H using Tapatalk
    Karartılmış Stoplar, Piano Black GLI Difüzör, 76 mm'lik Büyütülmüş Egzoz Kafaları, GLI Marşpiyel, ASR/ESP Off ve TPMS tuşları, Komple Led İç Aydınlatma, Led Ayna Aydınlatma, Orijinal Led Plaka Aydınlatma, Amerikan Park, Turuncu Led DRL'ler...
    http://instagram.com/emrecanyasar

  25. #25
    whitehorse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.04.2015
    Mesajlar
    794
    Kan Grubu
    AB RH (+)
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.4 TSI
    Model
    2016
    Donanım
    Highline + Sunroof
    Renk
    Saf Beyaz
    Durumu
    Garajda Yatıyor
    Lakabı
    Beyaz Atım
    Alıntı Neal23 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Uygun ampuller kullanirsaniz hiçbir sıkıntı olmaz ancak benim bildiğim suanda ic aydinlatmalar led geliyor zaten.

    Sent from my SM-G900H using Tapatalk
    Doğuş Bursa da geçtiğimiz hafta 2015 comfort vardı incelediğimde iç aydınlatmaları sarıydı ama 2016'lar beyaz led ise onu bilemeyeceğim.

  26. #26
    Abdullah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30.11.2013
    Yaş
    38
    Mesajlar
    203
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    1,4 TSİ DSG Bmt
    Model
    2015
    Donanım
    Comfortline+Sunroof
    Renk
    Saf Beyaz
    Durumu
    Garajda
    mrb..hayırlı olsun aracınız..Bende sıpariş aşamasındayım ama sızınki neden hazırana sarkmış anlamadım..benımkı nısan son gıbı dedıler..Bu arada bende seramik beyazını gördükten sonra çok begendim..seramik beyaz olarak verdim..bana göre mısır püs.den daha tatlı..
    whitehorse Bunu Beğendi.

  27. #27
    es89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.04.2014
    Yaş
    24
    Mesajlar
    109
    Marka
    volkswagen
    Tipi
    jetta 2.0 tdi dsg
    Model
    2008
    Donanım
    comfortline
    Renk
    fume
    Ikibin motorda olsaydı tadinda yenmezdi diyecegim ama yuksek fiyatlara geliyor degilmi hayırli ugurlu olsun passat bi baskadir baska arabalardanda zev almazsiniz audi mercedes haric tabi bu arada xenonu pyasada 7 bin tl ye takiyorlar bilginiz olsun imkan varsa taktirin

    SM-E500H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    whitehorse Bunu Beğendi.
    Using Tapatalk

  28. #28
    whitehorse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.04.2015
    Mesajlar
    794
    Kan Grubu
    AB RH (+)
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.4 TSI
    Model
    2016
    Donanım
    Highline + Sunroof
    Renk
    Saf Beyaz
    Durumu
    Garajda Yatıyor
    Lakabı
    Beyaz Atım
    Alıntı Abdullah Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mrb..hayırlı olsun aracınız..Bende sıpariş aşamasındayım ama sızınki neden hazırana sarkmış anlamadım..benımkı nısan son gıbı dedıler..Bu arada bende seramik beyazını gördükten sonra çok begendim..seramik beyaz olarak verdim..bana göre mısır püs.den daha tatlı..
    Saolun teşekkürler. Sizinde hayırlı olsun aracınız. Eklenilen opsiyınlarda biraz süreyi uzatıyor tabi. Benimde bej daha çok hoşuma gitti. Setamik te torpido kapı aksamı ile koltuklarda renk ayrımı gördüm o sebeple tercihimi mısır püskülü bejinden yana kullandım. Araç haziranda gelse de ben bir iki hafta için çıkartmayacağım temmuz çıkışlı yaptıracağım 10-15 gün için 500 tl pul parası vermeyeceğim. Tüm sınırlarımı zorlayarak alıyorum çünkü.

  29. #29
    whitehorse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.04.2015
    Mesajlar
    794
    Kan Grubu
    AB RH (+)
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.4 TSI
    Model
    2016
    Donanım
    Highline + Sunroof
    Renk
    Saf Beyaz
    Durumu
    Garajda Yatıyor
    Lakabı
    Beyaz Atım
    Alıntı es89 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ikibin motorda olsaydı tadinda yenmezdi diyecegim ama yuksek fiyatlara geliyor degilmi hayırli ugurlu olsun passat bi baskadir baska arabalardanda zev almazsiniz audi mercedes haric tabi bu arada xenonu pyasada 7 bin tl ye takiyorlar bilginiz olsun imkan varsa taktirin

    SM-E500H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Jetta da malesef 1.6 tdi seçeneği var o da emisyon skandalıyla durduruldu. Saolun teşekkürler. Dedikleriniz bütçeyle alakalı bir durum tabi ki daha iyileri ve saydıklarınızdan da iyileri var. Ben 4 yıllığına alıyorum bu aracı kısmetse sonraki tercihim cc olacak.

  30. #30
    es89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.04.2014
    Yaş
    24
    Mesajlar
    109
    Marka
    volkswagen
    Tipi
    jetta 2.0 tdi dsg
    Model
    2008
    Donanım
    comfortline
    Renk
    fume
    Alıntı whitehorse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Jetta da malesef 1.6 tdi seçeneği var o da emisyon skandalıyla durduruldu. Saolun teşekkürler. Dedikleriniz bütçeyle alakalı bir durum tabi ki daha iyileri ve saydıklarınızdan da iyileri var. Ben 4 yıllığına alıyorum bu aracı kısmetse sonraki tercihim cc olacak.
    Ben passat sandim pardon hocam

    SM-E500H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Using Tapatalk

  31. #31
    Abdullah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30.11.2013
    Yaş
    38
    Mesajlar
    203
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    1,4 TSİ DSG Bmt
    Model
    2015
    Donanım
    Comfortline+Sunroof
    Renk
    Saf Beyaz
    Durumu
    Garajda
    Vala murat bey temmuza kadar bekletseniz bile pulu ödemezler..Çünki aracın giriş tarihini baz alırlar..Ama temmuz 1 den itibaren ödemek zorunda bayii..inş onlar karşılar..
    whitehorse Bunu Beğendi.

  32. #32
    spirited - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.05.2014
    Yaş
    31
    Mesajlar
    1,074
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.2 TSI
    Model
    2014
    Donanım
    Fatihline
    Renk
    Siyah
    Durumu
    Üretilmiş
    şimdiden hayırlı uğurlu olsun.
    whitehorse Bunu Beğendi.
    Bâki kalan bu kubbede hoş bir sâda imiş...

  33. #33
    whitehorse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.04.2015
    Mesajlar
    794
    Kan Grubu
    AB RH (+)
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.4 TSI
    Model
    2016
    Donanım
    Highline + Sunroof
    Renk
    Saf Beyaz
    Durumu
    Garajda Yatıyor
    Lakabı
    Beyaz Atım
    Alıntı Abdullah Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vala murat bey temmuza kadar bekletseniz bile pulu ödemezler..Çünki aracın giriş tarihini baz alırlar..Ama temmuz 1 den itibaren ödemek zorunda bayii..inş onlar karşılar..
    O meseleyi de konuştum satış temsilcim arkadaşım oluyor aynı zamanda. Araç 1 haziranda bile gelse arabayı bir ay yatırırım diyor senin için ama ben bir ay beklemem herhalde. Ama bi 10 gün 15 gün beklenir herhalde.

  34. #34
    Abdullah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30.11.2013
    Yaş
    38
    Mesajlar
    203
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    1,4 TSİ DSG Bmt
    Model
    2015
    Donanım
    Comfortline+Sunroof
    Renk
    Saf Beyaz
    Durumu
    Garajda
    Vala sıfır heyecanı bekletmez insanı) hayirlisi yinede

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    whitehorse Bunu Beğendi.

  35. #35
    whitehorse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.04.2015
    Mesajlar
    794
    Kan Grubu
    AB RH (+)
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.4 TSI
    Model
    2016
    Donanım
    Highline + Sunroof
    Renk
    Saf Beyaz
    Durumu
    Garajda Yatıyor
    Lakabı
    Beyaz Atım
    Alıntı spirited Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şimdiden hayırlı uğurlu olsun.
    Teşekkür ederim.
    Allah razı olsun.

  36. #36
    whitehorse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.04.2015
    Mesajlar
    794
    Kan Grubu
    AB RH (+)
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.4 TSI
    Model
    2016
    Donanım
    Highline + Sunroof
    Renk
    Saf Beyaz
    Durumu
    Garajda Yatıyor
    Lakabı
    Beyaz Atım
    Alıntı Abdullah Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vala sıfır heyecanı bekletmez insanı) hayirlisi yinede

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Temmuza 3 gün kala alanların bile olduğunu söylüyorlar ama kısmet bakalım. Teşekkürler.

  37. #37

    Üyelik tarihi
    23.12.2015
    Mesajlar
    11
    Kan Grubu
    AB RH (+)
    Marka
    volkswagen
    Tipi
    jetta
    Model
    2016
    Donanım
    comfortline
    Renk
    şeker beyazı
    Durumu
    cadde de
    Lakabı
    küheylan
    ben eklettim confortline a mart sonu nısan bası gelecek araba ınsallah benım temsılcı arabaya hıc bıse ekletmemı ıstemedı

  38. #38
    whitehorse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.04.2015
    Mesajlar
    794
    Kan Grubu
    AB RH (+)
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.4 TSI
    Model
    2016
    Donanım
    Highline + Sunroof
    Renk
    Saf Beyaz
    Durumu
    Garajda Yatıyor
    Lakabı
    Beyaz Atım
    Alıntı mesut swordlion Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben eklettim confortline a mart sonu nısan bası gelecek araba ınsallah benım temsılcı arabaya hıc bıse ekletmemı ıstemedı
    Ne zaman sipariş vermiştiniz?

  39. #39
    Abdullah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30.11.2013
    Yaş
    38
    Mesajlar
    203
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    1,4 TSİ DSG Bmt
    Model
    2015
    Donanım
    Comfortline+Sunroof
    Renk
    Saf Beyaz
    Durumu
    Garajda
    bende gerigörüş ekletmeyi düşünmüştüm..fakat fıyat 2bin üzeri oldugu için gerek görmedim açıkcası..çünki dışarda daha uyuguna taktırıp mevcut üstündekini bile değerlendirme şansımız var..

  40. #40
    whitehorse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.04.2015
    Mesajlar
    794
    Kan Grubu
    AB RH (+)
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.4 TSI
    Model
    2016
    Donanım
    Highline + Sunroof
    Renk
    Saf Beyaz
    Durumu
    Garajda Yatıyor
    Lakabı
    Beyaz Atım
    Alıntı Abdullah Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende gerigörüş ekletmeyi düşünmüştüm..fakat fıyat 2bin üzeri oldugu için gerek görmedim açıkcası..çünki dışarda daha uyuguna taktırıp mevcut üstündekini bile değerlendirme şansımız var..
    Bir yanlışınız var Abdullah bey. Geri görüş kamerası opsiyon listelerinde 350 tl olarak geçiyor vergilerle birlkte 700 tl'ye geliyor. Dışarıda ise 900 tl'ye satılıyor montaj hariç. Fabrikasyon kadar kaliteli midir tartışılır.

  41. #41

    Üyelik tarihi
    15.01.2016
    Mesajlar
    10
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta1.4TSI BMT TİP
    Model
    2015
    Donanım
    Highline
    Renk
    Opak Beyaz
    Bende aralıkta aldım aracımı xenon+keyless eklettirdim koltuklar seramik bendede beyaza yakışan bir renk kesinlikle araca kalite katıyor. Temizlik zor oyüzden bugün araca seramik kaplama ve içeride nano koruma yaptıracağım bakalım işe yarayacakmı. Araç çok keyifli ancak xenon farlarımda hava soğuk olunca buharlanma sorunu oluyor ve bu çok rahatsız edici. Servisle konuştum ancak verdikleri cevap olur bu şeklinde oldu.
    Tabiki çok yetersiz bir cevap ama bu sorun başkalarında da olmasına rapmen Vw bunu çözmek istemiyor anlaşılan. Tek şikayetim bu araçla ilgili budur. Şimdiden hayırlı olsun.

  42. #42
    whitehorse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.04.2015
    Mesajlar
    794
    Kan Grubu
    AB RH (+)
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.4 TSI
    Model
    2016
    Donanım
    Highline + Sunroof
    Renk
    Saf Beyaz
    Durumu
    Garajda Yatıyor
    Lakabı
    Beyaz Atım
    Alıntı Serus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende aralıkta aldım aracımı xenon+keyless eklettirdim koltuklar seramik bendede beyaza yakışan bir renk kesinlikle araca kalite katıyor. Temizlik zor oyüzden bugün araca seramik kaplama ve içeride nano koruma yaptıracağım bakalım işe yarayacakmı. Araç çok keyifli ancak xenon farlarımda hava soğuk olunca buharlanma sorunu oluyor ve bu çok rahatsız edici. Servisle konuştum ancak verdikleri cevap olur bu şeklinde oldu.
    Tabiki çok yetersiz bir cevap ama bu sorun başkalarında da olmasına rapmen Vw bunu çözmek istemiyor anlaşılan. Tek şikayetim bu araçla ilgili budur. Şimdiden hayırlı olsun.
    Hayırlı uğurlu olsun aracınız. Xenon için bi şekilde kıyardım paraya ama forumda bu buhar olayını da okuyunca vazgeçtim çok sıkıntı yaşayan var bu konuda. Onun yerine bosch plus 90 h7 ampul takmayı düşünüyorum araç grlince inşallah. Seramik döşeme de mısır müskülü bej gibi yarı deri değil mi? Gözüme bişey çarptı seramik konusunda torpido aksamındaki ton ile koltukların tonu değişkenlik gösteriyor gibime geldi yanılıyor muyum? Öte yandan mısır püskülünden daha açık tonda sanki. Ayrıca taban döşemesinin siyah oluşu seramik seçeneğinde daha kullanışlı. Kir açısından yani malum bazılarında ayak değil toynak var mübarek. 😀

  43. #43
    Abdullah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30.11.2013
    Yaş
    38
    Mesajlar
    203
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    1,4 TSİ DSG Bmt
    Model
    2015
    Donanım
    Comfortline+Sunroof
    Renk
    Saf Beyaz
    Durumu
    Garajda
    Vala bunu bilmiyordum acikcasi net olarak bukadar ucuzsa yarin hemen siparisime eklerm..eyw.

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  44. #44
    whitehorse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.04.2015
    Mesajlar
    794
    Kan Grubu
    AB RH (+)
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.4 TSI
    Model
    2016
    Donanım
    Highline + Sunroof
    Renk
    Saf Beyaz
    Durumu
    Garajda Yatıyor
    Lakabı
    Beyaz Atım
    Keyless için ne kadar alıyorlar? Bu Keyless go mu entry mi? Anahtarsız giriş ve çalıştırma mı yani?

  45. #45
    krmdmrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09.09.2013
    Yaş
    29
    Mesajlar
    1,283
    Kan Grubu
    0 RH (+)
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.4 TSI DSG
    Model
    2014
    Donanım
    Highline++
    Renk
    Saf Beyaz
    Durumu
    Görebildiğim Her Yerde...
    Lakabı
    Evlattt
    Aracınız şimdiden hayırlı uğurlu olsun. Allah kazasız belasız iyi günlerde kullanmayı nasip etsin.

    Bende aracımı alırken sizin eklediğiniz ve ekletmek istediğiniz donanımların fazlasını eklettim. Bütçeyi epey bir zorlayarak oldu ama aracı kullanırken
    İyiki de ekletmişim dedim. Bi-xenon gerçekten sonradan orijinal bir şekilde yapılması hem çok zor hem çok daha maliyetli oluyor. Aracın ön görüntüsünü çok değiştiriyor. Ama kış aylarında ki buğu olayı tamamen canınızı sıkan bir olaya dönüşüyor ve karşınızda sizi anlayabilecek bir muhattabınızı bulamıyorsunuz.
    Original geri görüş kamerasını sonradan bir multimedya cihazı takarsanız kullanamazsınız demiş bir arkadaşımız. Sanırım tam olarak araştırmamış. Ben şu anda orijinal kameramı androidli bir multimedyada çevirici yardımıyla hiç bir görüntü kaybı olmadan kullanıyorum.
    Anahtarsız giriş çalıştırma benim için gerçekten rahatlık. Olmazsa olmazlarımdan artık.
    Ben kış paketide eklemiştim. Isıtmalı koltuk ve ısıtmalı silecek suyunu içeren paket. Kışın araca ilk bindiğimde ilk işim koltuk ısıtmayı açmak oluyor...

    Bir arkadaşımızın biride ses yalıtımı iyi demiş... Ama ben tam aksini düşünüyorum. 17" jant opsiyonlu aldım aracı. Üstünde michelin lastikler var. Tüm yol ve lastik sesi içeride benim araçta. Hadi lastiğin etkisi var diyelim. Lastiğide değiştirsem o yol ve lastik sesinin tamamen gidebileceğine inanmıyorum. 120 km hızlardan sonra rüzgar sesi gelmektedir benim aracımda.
    whitehorse Bunu Beğendi.

  46. #46
    whitehorse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.04.2015
    Mesajlar
    794
    Kan Grubu
    AB RH (+)
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.4 TSI
    Model
    2016
    Donanım
    Highline + Sunroof
    Renk
    Saf Beyaz
    Durumu
    Garajda Yatıyor
    Lakabı
    Beyaz Atım
    Alıntı krmdmrl Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracınız şimdiden hayırlı uğurlu olsun. Allah kazasız belasız iyi günlerde kullanmayı nasip etsin.

    Bende aracımı alırken sizin eklediğiniz ve ekletmek istediğiniz donanımların fazlasını eklettim. Bütçeyi epey bir zorlayarak oldu ama aracı kullanırken
    İyiki de ekletmişim dedim. Bi-xenon gerçekten sonradan orijinal bir şekilde yapılması hem çok zor hem çok daha maliyetli oluyor. Aracın ön görüntüsünü çok değiştiriyor. Ama kış aylarında ki buğu olayı tamamen canınızı sıkan bir olaya dönüşüyor ve karşınızda sizi anlayabilecek bir muhattabınızı bulamıyorsunuz.
    Original geri görüş kamerasını sonradan bir multimedya cihazı takarsanız kullanamazsınız demiş bir arkadaşımız. Sanırım tam olarak araştırmamış. Ben şu anda orijinal kameramı androidli bir multimedyada çevirici yardımıyla hiç bir görüntü kaybı olmadan kullanıyorum.
    Anahtarsız giriş çalıştırma benim için gerçekten rahatlık. Olmazsa olmazlarımdan artık.
    Ben kış paketide eklemiştim. Isıtmalı koltuk ve ısıtmalı silecek suyunu içeren paket. Kışın araca ilk bindiğimde ilk işim koltuk ısıtmayı açmak oluyor...

    Bir arkadaşımızın biride ses yalıtımı iyi demiş... Ama ben tam aksini düşünüyorum. 17" jant opsiyonlu aldım aracı. Üstünde michelin lastikler var. Tüm yol ve lastik sesi içeride benim araçta. Hadi lastiğin etkisi var diyelim. Lastiğide değiştirsem o yol ve lastik sesinin tamamen gidebileceğine inanmıyorum. 120 km hızlardan sonra rüzgar sesi gelmektedir benim aracımda.
    Teşekkür ederim saolun sizinde aracınız hayırlı uğurlu olsun Allah güzel günlerde binmeyi nasip etsin. Belki 16 jant ve lastik olsa acaba bu sesi yine alır mıydınız? Aslında comfort sipariş verecektim ama arka stoplar ve üzerinde gelen 16 jantlar çok kötü. Stopların içinde ampul bariz kabak gibi belli ediyor kendini mk6 makyajsızların stopları led gibi yanıyor fakat makyajlıda önem göstermemişler. Highline da 17 orjinalinde geldiği için belki ses yapmaz diye umuyorum. Sonradan multimedya değişikliğine gitmeyeceğim. Fakat aynı ekranla video izleyebilmek için uğraşıcam ne gerekiyorsa artık.

  47. #47
    krmdmrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09.09.2013
    Yaş
    29
    Mesajlar
    1,283
    Kan Grubu
    0 RH (+)
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.4 TSI DSG
    Model
    2014
    Donanım
    Highline++
    Renk
    Saf Beyaz
    Durumu
    Görebildiğim Her Yerde...
    Lakabı
    Evlattt
    Alıntı whitehorse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim saolun sizinde aracınız hayırlı uğurlu olsun Allah güzel günlerde binmeyi nasip etsin. Belki 16 jant ve lastik olsa acaba bu sesi yine alır mıydınız? Aslında comfort sipariş verecektim ama arka stoplar ve üzerinde gelen 16 jantlar çok kötü. Stopların içinde ampul bariz kabak gibi belli ediyor kendini mk6 makyajsızların stopları led gibi yanıyor fakat makyajlıda önem göstermemişler. Highline da 17 orjinalinde geldiği için belki ses yapmaz diye umuyorum. Sonradan multimedya değişikliğine gitmeyeceğim. Fakat aynı ekranla video izleyebilmek için uğraşıcam ne gerekiyorsa artık.
    İyi dilekleriniz için teşekkürler. 16 jant olsa mutlaka seste azalma olur düşüncesindeyim ama yinede beni rahatsız edecek bir yol sesi ve lastik sesi duyacağımdan eminim. Bilmiyorum belki bu konuda ben çok hassasım yada çok dinliyorum. Ama benim aracım kesinlikle sessiz değil ve yalıtımdan sınıfta kalıyor. Makyajlı kasanın normal stopları hakkında bende sizinle aynı düşünceye sahibim. Kesinlikle rezillik. Ama led stoplarıda çok hoşuma gidiyor. Benim aldığım 17 jantlarda fabrikada takılma ve orijinal. Yani dışarıdan alınıp takılma replika değiller. Michelin lastiklerden belki bir nebze ses farkedebilir ama arada çok ses farkı olacağını düşünmüyorum. Ben yol ve lastik sesini alacağı düşüncesindeyim umarım tersi olur.
    whitehorse Bunu Beğendi.

  48. #48
    whitehorse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.04.2015
    Mesajlar
    794
    Kan Grubu
    AB RH (+)
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.4 TSI
    Model
    2016
    Donanım
    Highline + Sunroof
    Renk
    Saf Beyaz
    Durumu
    Garajda Yatıyor
    Lakabı
    Beyaz Atım
    Alıntı krmdmrl Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İyi dilekleriniz için teşekkürler. 16 jant olsa mutlaka seste azalma olur düşüncesindeyim ama yinede beni rahatsız edecek bir yol sesi ve lastik sesi duyacağımdan eminim. Bilmiyorum belki bu konuda ben çok hassasım yada çok dinliyorum. Ama benim aracım kesinlikle sessiz değil ve yalıtımdan sınıfta kalıyor. Makyajlı kasanın normal stopları hakkında bende sizinle aynı düşünceye sahibim. Kesinlikle rezillik. Ama led stoplarıda çok hoşuma gidiyor. Benim aldığım 17 jantlarda fabrikada takılma ve orijinal. Yani dışarıdan alınıp takılma replika değiller. Michelin lastiklerden belki bir nebze ses farkedebilir ama arada çok ses farkı olacağını düşünmüyorum. Ben yol ve lastik sesini alacağı düşüncesindeyim umarım tersi olur.
    Benim merak ettiğim şu aslında fabrika comf. 16 gönderirken highline da 17 için değişik yay ve amortisör grubu kullanıyor mu acaba sonuçta 17 biraz konfordan ödün verecektir kasislerde falan.

    Diğer konu şimdi ender elektroniği aradım bu c.media da video desteği için malesef yapamıyoruz diyorlar. Dedim modülle olmuyor mu? Nav modülü ekletip onun üzerinden olabilir diyor o da 2.500 tl dedi. Döndüm satış danışmanını aradım üst versiyon navigasyonlu discover media ekletsek oda 5 bin dedi vazcaydım. Yurtdışında c.media'dan çatır çatır video izliyor millet nasıl yapıyorlar bilmiyorum henüz çok yeni olduğundan bizimkiler işi çözemedi galiba.

  49. #49
    krmdmrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09.09.2013
    Yaş
    29
    Mesajlar
    1,283
    Kan Grubu
    0 RH (+)
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.4 TSI DSG
    Model
    2014
    Donanım
    Highline++
    Renk
    Saf Beyaz
    Durumu
    Görebildiğim Her Yerde...
    Lakabı
    Evlattt
    Alıntı whitehorse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim merak ettiğim şu aslında fabrika comf. 16 gönderirken highline da 17 için değişik yay ve amortisör grubu kullanıyor mu acaba sonuçta 17 biraz konfordan ödün verecektir kasislerde falan.

    Diğer konu şimdi ender elektroniği aradım bu c.media da video desteği için malesef yapamıyoruz diyorlar. Dedim modülle olmuyor mu? Nav modülü ekletip onun üzerinden olabilir diyor o da 2.500 tl dedi. Döndüm satış danışmanını aradım üst versiyon navigasyonlu discover media ekletsek oda 5 bin dedi vazcaydım. Yurtdışında c.media'dan çatır çatır video izliyor millet nasıl yapıyorlar bilmiyorum henüz çok yeni olduğundan bizimkiler işi çözemedi galiba.
    Benim bildiğim kadarıyla MK6 nın ilk serilerinde 17 jant opsiyonlu araç istediğinde spor yayla birlikte geliyormuş. Bu da aracın yaklaşık 2 cm daha yere yakın olması demek. Yani komple süspansiyon değilde sadece helezon yaylarda değişiklik oluyormuş. Belirli bir partiden sonra yay değişikliğine son verilmiş. Sadece jantlar istediğimiz model gelmeye başlamış. Yani süspansiyon ve yaylarda herhangi bir değişiklik yok. Makyajlılarda durum nedir bilmiyorum.

    C. Media ile hiçbir fikrim yok. RCD 510 ile teslim aldım ben aracı . Eğer yurtdışında yapılıyorsa biraz sabredin. Mutlaka çözülecektir burda da.
    whitehorse Bunu Beğendi.

  50. #50
    krmdmrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09.09.2013
    Yaş
    29
    Mesajlar
    1,283
    Kan Grubu
    0 RH (+)
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.4 TSI DSG
    Model
    2014
    Donanım
    Highline++
    Renk
    Saf Beyaz
    Durumu
    Görebildiğim Her Yerde...
    Lakabı
    Evlattt
    BU videodaki arka fondan gelen lastik\yol sesinden bahsediyorum. Videodaki araç 16 jant...

Benzer Konular

  1. 1.4 TSI 140 HP aracım 160 HP çıktı
    By bektas5050 in forum 1.4 TSI
    Cevaplar: 11
    Son Konu: 20.05.2015, 13:20
  2. Aracım yaylandı
    By byburn in forum Dış Donanım
    Cevaplar: 19
    Son Konu: 07.01.2013, 23:13
  3. aracım su alıyor
    By aytac yıldırım in forum Jetta Genel Sorular - Sorunlar - Testler
    Cevaplar: 9
    Son Konu: 21.11.2012, 17:48

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yandex.Metrica
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209