2. Sayfa - Toplam 10 Sayfa var BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu
Gösterilen sonuçlar: 11 ile 20 ve 100
Like Tree7Likes

Konu: Navigasyon Özellikleri

  1. #11
    FORUM YÖNETİCİSİ srcn09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.07.2012
    Yaş
    24
    Mesajlar
    5,357
    Kan Grubu
    AB RH (+)
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    Jetta 1.2 TSI 6-Man.
    Model
    2012
    Donanım
    Highline
    Renk
    Derin Siyah
    Durumu
    Mutlu , Mesut
    Lakabı
    Kara Kedi
    Tecrübe Puanı
    10

    Ynt: Navigasyon Özellikleri

    [quote author=Mustafa link=topic=108.msg761#msg761 date=1343335920]
    Arkadaşlar belki bilginiz vardır ama yine de paylaşmak istedim: Gün içerisinde uğradığınız herhangi bir noktayı daha sonraları da uğrama ihtimalinize karşılık bu noktanın adresini navigasyon cihazınıza kaydetmemiz mümkün. Bunun için bulunduğunuz noktanın koordinatlarını görmek için CD çaların yanında bulunan (i) tuşuna bastıktan sonra kaydet demeniz yeterli. Kaydettiğiniz bu noktanın ismini ise daha sonra kayıtlı hedefler kısmından değiştirmeniz mümkün. Böylece akraba, iş, okul vs. gibi adresleri tek bir seferde kaydederek, her noktadan rota hesaplatmada büyük kolaylık sağlıyor.
    [/quote][quote author=Mustafa link=topic=108.msg761#msg761 date=1343335920]
    Arkadaşlar belki bilginiz vardır ama yine de paylaşmak istedim: Gün içerisinde uğradığınız herhangi bir noktayı daha sonraları da uğrama ihtimalinize karşılık bu noktanın adresini navigasyon cihazınıza kaydetmemiz mümkün. Bunun için bulunduğunuz noktanın koordinatlarını görmek için CD çaların yanında bulunan (i) tuşuna bastıktan sonra kaydet demeniz yeterli. Kaydettiğiniz bu noktanın ismini ise daha sonra kayıtlı hedefler kısmından değiştirmeniz mümkün. Böylece akraba, iş, okul vs. gibi adresleri tek bir seferde kaydederek, her noktadan rota hesaplatmada büyük kolaylık sağlıyor.
    [/quote]

    Navigasyon Mustafa Abi Herhalde bugüne kadar RNS-310 'unu en detaylı inceleyen ünvana hak kazanmışsındır abi
    2012 VOLKSWAGEN JETTA 1.2 TSI 105 HP 6-MAN.HIGHLINE DERİN SİYAH

  2. #12
    beleshci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15.07.2012
    Yaş
    32
    Mesajlar
    797
    Tipi
    jetta 1.2 tsi
    Model
    2011
    Donanım
    Higline
    Tecrübe Puanı
    6

    Ynt: Navigasyon Özellikleri

    Bence mustafa abi servis ve satış danışmanlarına bu konuyla ilgili eğitim vermeli. Eminim onlar bu özellikleri bilmiyorlardır.
    1.2 TSI Higline Platinum Gri Namı Değer KARETTA

  3. #13
    Mustafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29.06.2012
    Yaş
    30
    Mesajlar
    1,985
    Tecrübe Puanı
    10

    Ynt: Navigasyon Özellikleri

    Arkadaşlar teşekkür ederim, bildiğim, keşfettiğim kadarıyla paylaşmaya çalışıyorum, satış danışmanları hakkaten araçları tanımıyorlar, zaten satış temcilcim bunu kabul etmiş olmalı ki, aracı teslim ederken bana "siz benden daha iyi biliyosunuzdur" demişti. :lol:
    EcuFast'ten öncesi ve EcuFast'ten sonrası...

    bu yazılım bir harika dostum

  4. #14
    Mustafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29.06.2012
    Yaş
    30
    Mesajlar
    1,985
    Tecrübe Puanı
    10

    Ynt: Navigasyon Özellikleri

    Bu kadar video çekmişim uğraşmışım ama bizim RNS 310'un navigasyonunun istanbul içinde ne kadar kullanışsız olduğunu anladım bugün.. Güzergah üzerinde ne kadar ters yön, sağa sola dönüş yasağı, u dönüşü yapılmayacak yerler varsa beni oralara yönlendirdi. Yani navigasyon bunu algılayamıyor. Harita üzerinde yol varsa oradan kurallara aykırı şekilde yönlendiriyor. Ben de oralardan gidemeyince uğraştım durdum. Yazıklar olsun, böyle cihaz mı yapılır..!
    EcuFast'ten öncesi ve EcuFast'ten sonrası...

    bu yazılım bir harika dostum

  5. #15
    Gokhan43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26.09.2012
    Mesajlar
    2,947
    Tecrübe Puanı
    10

    Ynt: Navigasyon Özellikleri

    Harita V3 mü V4 mü ?
    2010 Jetta MK5.5 Exclusive 1.4 TSI 122+
    Bi Xenon - Far Yıkama - Otomatik Far Seviye Sistemi (AFL) - 17" BBS Classix - Koyu Kiraz LED Stop - RNS510 - Kapı Altı Aydınlatmalar - Ön & Arka Ayak Altı Aydınlatma - Spor Pedal Seti & Ayak Dayama ....

  6. #16
    Mustafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29.06.2012
    Yaş
    30
    Mesajlar
    1,985
    Tecrübe Puanı
    10

    Ynt: Navigasyon Özellikleri

    galiba V3 diye biliyorum
    EcuFast'ten öncesi ve EcuFast'ten sonrası...

    bu yazılım bir harika dostum

  7. #17
    kanser51 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01.09.2012
    Yaş
    34
    Mesajlar
    11,414
    Kan Grubu
    A RH (+)
    Marka
    Tofaş
    Tipi
    Şahin
    Model
    1999
    Donanım
    S
    Renk
    Beyaz
    Tecrübe Puanı
    10

    Ynt: Navigasyon Özellikleri

    Kardeşim acaba güncel harita yüklemeyle bahsettiğin bu sorun giderilebilir mi?
    "Bir nefes kadar yakın, yıldızlar kadar uzak olmaktır Jetta Aşkı"

    http://kanser51vaguygulamalari.blogspot.com

  8. #18
    Mustafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29.06.2012
    Yaş
    30
    Mesajlar
    1,985
    Tecrübe Puanı
    10

    Ynt: Navigasyon Özellikleri

    abi onu tahmin ettim ama zaten bahsettiğim yerlerde 3-5 yıldır o şekilde gitmek yasak yani.. Bize gelen cihaz daha 3 aylık. Güncel olması gerekmez mi zaten
    EcuFast'ten öncesi ve EcuFast'ten sonrası...

    bu yazılım bir harika dostum

  9. #19
    Gokhan43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26.09.2012
    Mesajlar
    2,947
    Tecrübe Puanı
    10

    Ynt: Navigasyon Özellikleri

    V4'e geçin derim harita olarak da
    2010 Jetta MK5.5 Exclusive 1.4 TSI 122+
    Bi Xenon - Far Yıkama - Otomatik Far Seviye Sistemi (AFL) - 17" BBS Classix - Koyu Kiraz LED Stop - RNS510 - Kapı Altı Aydınlatmalar - Ön & Arka Ayak Altı Aydınlatma - Spor Pedal Seti & Ayak Dayama ....

  10. #20
    kanser51 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01.09.2012
    Yaş
    34
    Mesajlar
    11,414
    Kan Grubu
    A RH (+)
    Marka
    Tofaş
    Tipi
    Şahin
    Model
    1999
    Donanım
    S
    Renk
    Beyaz
    Tecrübe Puanı
    10

    Ynt: Navigasyon Özellikleri

    Aracı teslim ederken lastiklerine bile bakmıyorlar her lastik kendi kafasına göre şişirilmiş, kardeşim cihaza hiç dokunmazlar harita güncel mi değil mi ya güncel haritayı o cihaza yüklemek ne kadar sürerki?
    "Bir nefes kadar yakın, yıldızlar kadar uzak olmaktır Jetta Aşkı"

    http://kanser51vaguygulamalari.blogspot.com

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yandex.Metrica
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209