1. Sayfa - Toplam 4 Sayfa var 123 ... SonuncuSonuncu
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 ve 34
Like Tree2Likes

Konu: Zenec teklif

  1. #1

    Üyelik tarihi
    12.11.2012
    Yaş
    42
    Mesajlar
    15
    Marka
    VOLKSWAGEN
    Tipi
    JETTA 1.6 TDI DSG
    Model
    2012
    Donanım
    COMFORTLINE
    Renk
    BEYAZ
    Durumu
    GARAJDA
    Tecrübe Puanı
    0

    Zenec teklif

    Tekrar merhaba; bugün DEMOTO dan aradılar ve aracımın perşembe günü İstanbulda Cuma günü de Manisa 'da olacağını söylediler. Ben de almadan multimedia işini de halletmek istediğimden; Zenec arka koltuk eğlence sistemi + Zenec Multimedia nc2011d + arka görüş kamera + alarm fiyat + işçilik teklif istedim ; 6500 tl fiyat verdiler.Pahalı geldi;
    1-Arka eğlence sistemi ; 2 ekran kulaklıklar vs + işçilik 1650 gibi bundan vaz geçsem mi?Doğrudürüst çıkışı da yok. Oğluma arkada oyun oynatabilir miyim onu bile bilmiyorum..???
    2-Zenec navigasyona alternatif başka bir şey mi baksam?Önerileriniz?
    İlginize şimdiden teşekkürler...
    Konu BARIŞ TATLI tarafından (17.12.2012 Saat 20:08 ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    Gokhan43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26.09.2012
    Mesajlar
    2,950
    Tecrübe Puanı
    10

    Cevap: Zenec teklif

    Çok çok pahalı fiyatlar, dışarıdan kendiniz alıp taktırsanız aynılarını çook daha ucuza mâl olur bence
    2010 Jetta MK5.5 Exclusive 1.4 TSI 122+
    Bi Xenon - Far Yıkama - Otomatik Far Seviye Sistemi (AFL) - 17" BBS Classix - Koyu Kiraz LED Stop - RNS510 - Kapı Altı Aydınlatmalar - Ön & Arka Ayak Altı Aydınlatma - Spor Pedal Seti & Ayak Dayama ....

  3. #3
    NeXuS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08.11.2012
    Yaş
    43
    Mesajlar
    2,786
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    PaSSaT
    Model
    2015
    Donanım
    1.4 TSi+DSG
    Renk
    Beyaz
    Durumu
    Yatıyor.....
    Lakabı
    Kerata
    Tecrübe Puanı
    8

    Cevap: Zenec teklif

    cok para bu arkadasım. bak boyle seyler var.

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...0986544/detay/

    satıcı ıle alakam yoktur.


  4. #4

    Üyelik tarihi
    12.11.2012
    Yaş
    42
    Mesajlar
    15
    Marka
    VOLKSWAGEN
    Tipi
    JETTA 1.6 TDI DSG
    Model
    2012
    Donanım
    COMFORTLINE
    Renk
    BEYAZ
    Durumu
    GARAJDA
    Tecrübe Puanı
    0

    Cevap: Zenec teklif

    valla güya 500 tl de indirim yaptılar...ekranları da çıkarsam 5000 tl yapıyor... bi toros alınır bu paraya ))

  5. #5
    NeXuS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08.11.2012
    Yaş
    43
    Mesajlar
    2,786
    Marka
    Volkswagen
    Tipi
    PaSSaT
    Model
    2015
    Donanım
    1.4 TSi+DSG
    Renk
    Beyaz
    Durumu
    Yatıyor.....
    Lakabı
    Kerata
    Tecrübe Puanı
    8

    Cevap: Zenec teklif

    Alıntı BARIŞ TATLI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla güya 500 tl de indirim yaptılar...ekranları da çıkarsam 5000 tl yapıyor... bi toros alınır bu paraya ))
    işyerınden bır arkadasım 90 kusur model bır sahin aldı 6.250 tl ye.
    araba dogan gorunumlu , muayene yenı , lastıkler yenı , motor yenı , boya sanırım 1 yıllıktı. pınoeer teyp varmıs uzerınde adam havalara ucuyor. ilk arabası
    para kazanmadgından degıl acemılıgınden aldı.


  6. #6

    Üyelik tarihi
    12.11.2012
    Yaş
    42
    Mesajlar
    15
    Marka
    VOLKSWAGEN
    Tipi
    JETTA 1.6 TDI DSG
    Model
    2012
    Donanım
    COMFORTLINE
    Renk
    BEYAZ
    Durumu
    GARAJDA
    Tecrübe Puanı
    0

    Cevap: Zenec teklif

    Alıntı NeXuS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    işyerınden bır arkadasım 90 kusur model bır sahin aldı 6.250 tl ye.
    araba dogan gorunumlu , muayene yenı , lastıkler yenı , motor yenı , boya sanırım 1 yıllıktı. pınoeer teyp varmıs uzerınde adam havalara ucuyor. ilk arabası
    para kazanmadgından degıl acemılıgınden aldı.
    site de zenec çok önerildiğii için ona yönelmiştim ama sanırım necvox tarzı bişey düşüneceğim...

  7. #7
    Gokhan43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26.09.2012
    Mesajlar
    2,950
    Tecrübe Puanı
    10

    Cevap: Zenec teklif

    Zenec 2011D modeller piyasada 1500 liraya falan alınır, kamera deseniz 200 300 tutar sanırım Zeneclerin kameraları universal yani istediğiniz kamera bağlantısını yapabiliyosunuz.
    Alarm deseniz kaliteli alarmlar ne kadar bilmiyorum ama hadi iyisinden 200 falan diyelim maksimum, e geri kafalıklara da 500 desek hadi en kötü 750 diyelim (piyasasını bilmiyorum)

    İşçilik dahil 3250 falan tutar hadi en en kötü 3500 tutsun yani, 6500 nere 3500 nere
    BURAK26 Bunu Beğendi.
    2010 Jetta MK5.5 Exclusive 1.4 TSI 122+
    Bi Xenon - Far Yıkama - Otomatik Far Seviye Sistemi (AFL) - 17" BBS Classix - Koyu Kiraz LED Stop - RNS510 - Kapı Altı Aydınlatmalar - Ön & Arka Ayak Altı Aydınlatma - Spor Pedal Seti & Ayak Dayama ....

  8. #8
    kanser51 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01.09.2012
    Yaş
    35
    Mesajlar
    11,447
    Kan Grubu
    A RH (+)
    Marka
    Tofaş
    Tipi
    Şahin
    Model
    1999
    Donanım
    S
    Renk
    Beyaz
    Tecrübe Puanı
    10

    Cevap: Zenec teklif

    Gökhan'ın dediği gibi daha uyguna dışarıda yaptırılabilir
    BURAK26 Bunu Beğendi.
    "Bir nefes kadar yakın, yıldızlar kadar uzak olmaktır Jetta Aşkı"[B][I]

  9. #9

    Üyelik tarihi
    12.11.2012
    Yaş
    42
    Mesajlar
    15
    Marka
    VOLKSWAGEN
    Tipi
    JETTA 1.6 TDI DSG
    Model
    2012
    Donanım
    COMFORTLINE
    Renk
    BEYAZ
    Durumu
    GARAJDA
    Tecrübe Puanı
    0

    Cevap: Zenec teklif

    ilginiz ve önerileriniz için teşekkür ederim... servisten bişey almamak en iyisi

  10. #10

    Üyelik tarihi
    12.11.2012
    Yaş
    42
    Mesajlar
    15
    Marka
    VOLKSWAGEN
    Tipi
    JETTA 1.6 TDI DSG
    Model
    2012
    Donanım
    COMFORTLINE
    Renk
    BEYAZ
    Durumu
    GARAJDA
    Tecrübe Puanı
    0

    Cevap: Zenec teklif

    Alıntı Gokhan43 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zenec 2011D modeller piyasada 1500 liraya falan alınır, kamera deseniz 200 300 tutar sanırım Zeneclerin kameraları universal yani istediğiniz kamera bağlantısını yapabiliyosunuz.
    Alarm deseniz kaliteli alarmlar ne kadar bilmiyorum ama hadi iyisinden 200 falan diyelim maksimum, e geri kafalıklara da 500 desek hadi en kötü 750 diyelim (piyasasını bilmiyorum)

    İşçilik dahil 3250 falan tutar hadi en en kötü 3500 tutsun yani, 6500 nere 3500 nere
    İzmir de bunları yaptırabileceğim bir yer var mı acaba; internetten alışverişe pek sıcak bakmıyorum da....

Benzer Konular

  1. Zenec navigasyon - multimedya
    By etanhunt in forum Zenec Multimedia Sistemleri
    Cevaplar: 31
    Son Konu: 02.05.2013, 09:42
  2. bluetooth kiti mi? rns 510 mu ? zenec mi
    By ertan in forum RNS510
    Cevaplar: 20
    Son Konu: 02.01.2013, 14:43
  3. jetta rcd.310. out zenec nc 2010 in
    By revo in forum Zenec Multimedia Sistemleri
    Cevaplar: 33
    Son Konu: 14.12.2012, 01:56
  4. Zenec nc 2010 tuş rengi?
    By sCw in forum Zenec Multimedia Sistemleri
    Cevaplar: 3
    Son Konu: 17.11.2012, 10:06

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yandex.Metrica
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209